سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هلوکاست (چهارشنبه 85/10/6 ساعت 12:32 عصر)

  روزهایی که رییس جمهور ایران هر ساعت صحبت از گفتگوی تمدنها می کرد و صلح و گفتگو با غرب را از ایشان گدایی می کرد ارتش غرب (ناتو) با حمله به افغانستان اولین پاسخ روشن خویش را به خودباختگان ایرانی داد. دومین پاسخ صریح غرب به این خودباختگان وقتی بود که جرج بوش در کلیسای تدبیریها این حمله را جنگ صلیبی خواند. ولی گویا ذلت بعضی سیاستمداران ایرانی پایانی نداشت. غرب با حمله به عراق سعی کرد معنی باروت و سرب داغ را به ایرانیهایی که آرمانهای امام خمینی را نمی فهمند تفهیم کند تا امروز شاهد کشتار میانگین روزانه 70-60 نفر شیعه در عراق طبق آمار رسمی (و بیش از این تعداد در آمار غیر رسمی) باشیم...از آنجا که اگر تیمی فقط دفاع کندبالاخره گل می خورد، مردم ایران تصمیم گرفتند فردی را روی کار بیاورند که تدبیر و جرات حمله به غرب را داشته باشد و با ابتکار عمل، عزت را به مسلمانان برگرداند  و کار با افسانه هلوکاست آغاز شد :

بعد از سالها انفعال در مقابل غرب، جمهوری اسلامی توانست با یافتن نقطه ضعف سیاسی-تاریخی صهیونیست بین الملل (یعنی افسانه هولوکاست) به راحتی و با انگشت کوچک خود گلوی صهیونیست را بفشارد تا "غیر منطقی بودن" تمدن غرب را به همه جهان ثابت کند(یعنی ممنوعیت تحقیق علمی هولوکاست واقعی در قانا ، صبرا و شتیلا گفتگوی تمدنها را معنی کرددر مورد یک موضوع تاریخی). هر روز جهان با شنیدن اخبار محکومیت دانشمندانی که در این مورد مشغول پژوهش هستند به این واقعیت نزدیک می شود که تمام شعارهای تمدن غرب مبنی بر آزادی بیان همه کشک و پشم است! این موضع گیری ایران در مورد هولوکاست باعث شده تا مشروعیت بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی ایران در جهان باردیگر زیر سوال برود . یعنی آرزوی امام خمینی (ره) در مورد این غده سرطانی به واقعیت نزدیکتر شود.   از طرفی ایران با این موضع گیری قاطع خود، محل امنی برای تمام یاران ضدصهیونیست در جهان شده است و حتی یهودیان ضدصهیونیست جهان هم چشم امید به سیاستهای کشورمان دوخته اند و با حضور خاخام های یهودی در همایش هلوکاست از دهها کشور جهان، این مطلب را ثابت کرده اند که می توانند بازوی اعمال فشار به دشمنان اسلام و انسانیت باشند.این فعالیتها در جمهوری اسلامی باعث ایجاد موج روحی-روانی به صهیونیستها و نیز بیداری بیشتر مسلمانان شده است  و به زودی این موج در جهان قوی تر خواهد شد...

در این میان موضع گیری بعضی دوستان داخل کشور برای ما بسیار جالب است که برای منافع حزبی و گروهی خود تمام این دستاوردها را نادیده می گیرند و تمام این سیاستها را تنها ناشی از تحریکهای یک مشاور رییس جمهور خلاصه می کنند و نهایتا وی را سرپل ارتباطی احمدی ن‍ژاد با نئونازی های آلمانی یعنی کانون اصلی این موضع گیری دولت ایران معرفی می کنند.  سایت بازتاب متاسفانه از موضع گیریهای خصمانه اش با دولت دست برنمی دارد و دکتر رامین، دبیر سیاسی رایحه خوش خدمت را فردی بی ریشه، مجرم و مرتبط با نئونازیهای آلمانی معرفی می کند. هرچند که این وصله ها کیلومترها با دکتر رامین (رییس سابق شبکه چهارم صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مدیر مسوول مجله امامت و...) فاصله دارد ولی این پرسش باقی است که چرا سایت بازتاب برای ضدیت با احمدی نژاد حامی هلوکاست شده است؟!           بیشتر بخوانید:

هولوکاست افسانه نیست! (حسین شریعتمداری) / کدام هولوکاست؟ (سازمان اسناد) / خاخامهای یهود در همایش هولوکاست تهران چه گفتند؟ (رجانیوز) / پیگرد قضائی برای سخنران همایش هولوکاست / هولوکاست کارکردهاى یک اسطوره یا ایدئولوژى  / هلوکاست(باشگاه اندیشه) / هولوکاست دروغ مقدس غرب(باشگاه اندیشه) / هولوکاست (1)؛ معامله پنهانی(موسسه مطالعات تاریخ معاصر) / گزارش نیویورک تایمز از مسیحیان نو انجیلی(سازمان اسناد) / افسانه شوآه و صنعت هلوکاست (سازمان اسناد) / خاخام های همایش تهران به روایت نیویورک تایمز؟(رجانیوز) / سرگذشت یک مخالف هولوکاست (سازمان اسناد)





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدیدها: 95073 بازدید
  • درباره من
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •