سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مارادونا رو ول کنید غضنفر رو بگیرید (دوشنبه 85/9/13 ساعت 1:52 عصر)

لوگوی این سایت نماد واقعی آن می باشد! یه بار تیم فوتبال استان ا..یل با تیم آرژانتین مسابقه فوتبال میذاره مربی تیم ا..یل چند بازیکن را مامور میکنه که فقط مارادونا رو مهار کنن ولی توی مسابقه، اونقدر غضنفر به تیم خودی گل می زنه که مربی داد میزنه میگه : "ماردونا رو ول کنین غضنفر رو بگیرید."

داستان این سایت بازتاب عزیز هم داره همینطور میشه. دیروز توی اخبارش زده بود که احمدی نژاد نشسته رقاصه های عربی رو تماشا کرده و کلی هم حال کرده و به همین خاطر شیعیان خلیج فارس هم کلی از احمدی نژاد بدشون اومده! (اینجا)

  در حالیکه اصل خبر اینطور بوده که رییس‌جمهور بعد از پایان رژه کاروانهای ورزشی از مراسم خارج شده و... حالا من نمیدونم این سایت منظورش از این شایعه چی بوده ولی یک نکته ذهن مرا مشغول کرده آن هم این است که بلافاصله بعد از این مراسم (زمان انتشار این شایعه) خبرنگار بازتاب از کجا فهمیده که شیعیان خلیج فارس بخاطر این عمل احمدی نژاد بشدت از او متنفر شده اند مگر این شیعیان رسانه‌ای مستقل دارند و یا اصلا هیچ رسانه‌ای در این کشورها نظرات آنها را منعکس می کند ویا در بین 10کشور خلیج فارس چگونه چنین اجماعی بین همه‌ی شیعیان آنها اتفاق افتاده آنهم بلافاصله بعد از مراسم افتتاحیهو این خبرنگار هم ازآن مطلع شده؟! مگر همه آنها نشسته اند و تا پایان مراسم رقص آواز افتتاحیه مسابقات ورزشی.... را دیده اند؟  

جالبتر اینکه این سایت با کمال پررویی با اصرار بر ادعای خود فیلم افتتاحیه  (رقص و آواز) را منتشر کرده (اینجا) که هیچ‌جای آن نشانی از تماشای این مراسم توسط رییس جمهور نداره (بجز یک صحنه از رژه ورزشکاران کشورها و نه رقص و آواز)!!!  و سوال آخر اینکه بازتاب می خواهد با این شایعه چه چیزی را ثابت کند؟

البته بازتاب در طرح شایعه در لابلای اخبارش ید طولایی دارد. فقط توی سه ماه تابستان امسال شاید بیش از 10 بار خبر از تعویض افراد کابینه  احمدی نژاد داد  که البته 3-2 تغییر بدون سروصدایی هم که در کابینه اتفاق افتاد هیچکدام پیشگوییهای بازتاب نبود بلکه این سایت فقط تمایلات گروهی خودشان را در قالب شایعه رواج می‌دهد تا به‌نوعی به دولت اعمال فشار کند یا با جوسازی ایجاد تنش کند..

   سایت خبری مذکور پیش از این نیز در یک استدلال عجیب تشییع پرشکوه پیکر آیت‌الله تبریزی را "هشدار مردم به دولت" خوانده بود! این در حالی بود که همین سایت به خاطر سکوت مقطعی آیت‌الله تبریزی در جریان جنگ 33 روزه لبنان مطلب وهن آمیزی را علیه این مرجع تقلید و نیز آیت‌الله وحید خراسانی منتشر کرده بود.

  جالبترین قسمت این سایت انتخاب تیترهای کذایی است: مثلا خبری زده بود درمورد اثرگذارترین سرمقاله نویسان جهان از نظر فایننشال‌تایمز و با گذاشتن عکس شریعتمداری(کیهان) تیتر زده بود "سرمقاله نویس فاشیست محافظه‌کار! " در حالیکه حتی نویسنده فایننشال تایمز هم این لقب را به سرمقاله‌نویس استرالیایی داده بود و نه آقای شریعتمداری! که البته فردایش تیتر را عوض کرد.

   یا در بحبوحه حوادث نا امنیهای امسال سیستان که سرنخهای آنها با محرکها انگلیسی پیدا شد، تیتر زده بود "مسوولین کشور ناتوان در حفظ امنیت.. " (اینجا) یعنی دقیقا همان تیتری که بانیان این حوادث دوست داشتند مطرح شود!.... این درحالی است که رهبر معظم انقلاب برخی رسانه‌ها را به خاطر "بدگویی، لجن پراکنی و بد دهنی و بی انصافی" در قبال رئیس جمهور و دولت مورد ملامت قرار داده بوده و فرمودند : "این اشکالات اگر درست هم بود مطرح کردنش جایز نیست چه برسد حالا که دروغ هم هست."





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدیدها: 95072 بازدید
  • درباره من
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •